
- Truskawkowa galaretka bez cukru i glutenu
- Bezglutenowy proszek do pieczenia
- Cytrynowa galaretka bez cukru i glutenu
- Cukierek Cola bez Cukru Stewiarnia
- Bio Keto Granola 200g
- Makaron Diet Food Shirataki Noodle 200g
- Pianki bezcukrowe bez glutenu Marshmallow, 50g
- Mleko kokosowe 1l Orient Gourmet - czyste, z MCT
- Mąka migdałowa Food Force 250 g

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Foodforce.pl
Al. Gen. J. Hallera 140/19
80-416 Gdańsk
Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Foodforce.pl
Al. Gen. J. Hallera 140/19
80-416 Gdańsk
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

